fredag, oktober 10

Tjejen i filmen heter egentligen något annat.

Å du vet jag tänker så ofta att jag inte ska blogga om honom. Mister M alltså. Å du vet jag misslyckas så ofta. Kicken på mig!
Aaaaaanyway...
Han ringde förut. Pratade. Skrattade. Pratade. Drog sånadär skämt som vi gör. Såna där typiska "Generation X"-skämt. Sånadär skämt som så väldigt få i min umgängeskrets förstår sig på. Pratade ännu mer. Han frågar och frågar. Jag tänker på hur gott han luktar. Skrattar. Pratar. Försöker lägga på till slut. Fortsätter prata. Skrattar. Försöker igen. Och igen. Skrattar. Till slut lägger vi på. Får sms. svarar på sms. Utan krusiduller den här gången. Får sms. Åh, om han bara visste hur mycket lättare han skulle göra det för mig om han inte hörde av sig alls. Åh, om han bara visste hur jag ler ikväll.
Och du vet jag tänker så ofta att jag inte ska blogga om honom. Mister M alltså. Å du vet jag misslyckas idag igen. Jag har såna probleeeeeem! Kära bullen...

Inga kommentarer: