torsdag, oktober 16

21 och Manchestrar

Sa kom det sig att jag gick fran att vara 20 till att vara 20-nanting. A dagen det hande var en konstig dag. Jag gick upp i ottan for att fly landet. Begav mig mot landet i vast. Norska tullen stoppar bussen a det ser ut som att jag inte ska komma langra an till norska gransen. Nagon har lagt knarketiknark pa toaletten. A jag tanker fuck it, jag kommer missa planet. Det ar inte meningen ja ska komma nan vart. Nar allt ar piss ringer Mister M. Han tror stenhart jag ar den skyldiga. Jag varken bekraftar eller dementerar. Kommer igenom tullen till slut, bradskar till flyget. Landar i Liverpool. Bussar till Manchester. Blir mott av tva sjungandes brudar i Piccadilly gardens som haller i mig bade en och tva fodelsedagsdrinkar. En tallrik i present, tva ol och mat senare kommer vi hem till Fellowfield dar L och Kusinen bor. Vi dricker dricker dricker och den mystiskt sjuka rumskompisen fran Tyskland bjuder pa roka. Sa kommer det sig alltsa att Jeja testar roka pa sin 21 ars dag. Fodelsedagar ar till for att fira! Vidare till Footage seanre pa kvallen dar vi moter upp med trevliga svenskar. Sen ar det totalt svart till ungefar klockan fem pa morgonen. Jag ar totalt vilse, inga pengar pa mig, ingen telefon eller nummer till L, ingen aning om vart dom ar eller var dom bor. Shit! There's more to this story, men assa, det tar vi en annan gang. Kom hem till slut iaf. Ingen polis inblandat sa jag far val saga att det vart lyckat iaf.. hmmm.. ja... hmmm...

Inga kommentarer: