måndag, oktober 20

Om att jag blivit kanslokall.

Vad kommer det sig att forr kunde jag grata till filmer men inte langra. Grata for att det inte var en bra dag. Grata for att jag tankte pa nagon som dott. Grata for att jag brakade med nagon. Pratade med L igar och det ar sa skont att prata med L. Vi tanker pa samma satt. Vi kom overans om att det ar bra att grata. Ibland. Inte ofta. Men ibland. Och sa kommer vi till den dar jobbiga fragan; Nar grat du senast? Och hon grat igar och jag grat.. ja du.. hrrmm.. hmm.. Jag grat i maj senast. -I Maj!!?? sager hon men jag hor att hon inte ar forvanad. Och innan dess da? hmm.. jaaa... hrmmm... Och hon har markt det. Hon och jag och andra har markt det. Att kanna massor och att visa kanslor ar inte min grej. Inte langre. Jag tappade det nagonstans i flykten.

Inga kommentarer: