fredag, oktober 3

morgonkomik

Vaknar 07.13 av en ilsket ringande telefon. Hinner bara till he- innan jag blir avbruten.

"- Jeja, jag har problem!" jag hör paniken i killkompisens röst.

"-Mmm"svarar jag sömndrucket.

"-Min flickvän frågade mig om det gjorde något om att hon inte rakade sig, du vet, DÄR!"

Och jag börjar dagen med ett gapskratt! Han blir sur och irriterad.

"- Jamen skit i att hjälpa mig då. Tack så jävla mycke"

Jag skrattar högt.

"Jamen, va sa du till henne då?" får jag tillslut fram.

"-Jag gick därifrån"

"Aaaahahahaaa! Taktiskt drag hörru!"

"-Jamen va fan ska ja svara då?"

"-Ja, precis vad du tycker är ju ett förslag, men vad vet jag om sånt. Jag är ju singel."

"-Ja, du e ju singel, va fan ringde jag dig för?"

Å vi lägger på efter en stund, och jag tänker hur komiskt det är att han ringde mig. Å jag undrar hur jag var rakad när vi hade sex...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Who was it???????

Anonym sa...

Du suger på att blogga för tillfället bläää...

Anonym sa...

Du suger på att blogga för tillfället bläää...