måndag, september 29

Matchlighter to be

Killar. Killar. Killar. Undra hur många timmar en tjej tänker på killar i genomsnitt per dag. Tur att vi kan göra två saker samtidigt.
Den senaste av mina slutsatser är att killar kan brinna i helvetet. Eftersom jag själv har en kommande karriär i helvetet finns det dock en teori om att skicka dom till himmlen skulle vara bätter. En lockande tanke, men nej. Även om himlen är ett något bättre straff (inget sex, ingen sprit å tråkiga gamlingar) vill jag vara den som tänder tändstickan hos djävulen. Blir glad när jag ser mina vänner bryta med dåliga killar. Bryter sig ur dåliga relationer. Du vet, när man ändå faller handlöst ner i avgrunden är det ju trevligt om inte någon står och knuffar en nedåt också. For better or worse, så bryter dom iallafall sina mönster. Sen att man kan hamna i sämre mönster, det är en risk man måste ta. För hoppningsvis kommer man ur situationen anigens starkare och mindre godtrogen. Om man inte gör det? Ja, då är det väl bara att säga; I'll see you in hell 'caus we're both going to hell.

Inga kommentarer: