onsdag, september 24

Den stora Onsdagen

Idag är den stora onsdagen. O som i olyckligt slut för Ag å William.
Idag tittade jag hummertinorna i gryningen. Dock utan resultat.
Idag har varit på sjukhuset. Dom stack sönder mig med nålar. Sen sprutade dom in massa radioaktiva medel i mig. Om jag går ut nu är jag nog självlysande.
Idag läser jag min dagbok från 2005. Skrattar sönder.
Idag lyssnar jag på Kiss - Nothing to lose.
Idag spelar jag Anjarekomenderat spel. Atlantis. Beroendeframkallande så jag skakar.
Idag sjunger mister M. Men inte för mig. Men han smsa å sa att han sjöng å ville ja skulle kompa på gitarren.
Idag över jag på gitarren.
Idag är jag sugen på en 10kilos godispåse. (har överlagt noga med mig själv om det är värt att åka extra till torp för det. Kom dock fram till att illamåendet som jag lär få efteråt gör att det inte är värt det.)
Idag msnar jag med Exet å tänker på allt jag kunde gjort annorlunda.
Idag såg jag dokumentär om Indien till frukosten. Blåbärssoppa är väldigt underskattat.
Idag snackar jag sönder telefonluren med Ag. Har snurrat in mig i tråden och snubblat över den otaliga gånger. Å då pratar jag ändå i mobiltelefon.
Idag är den stora onsdagen. O som i oönskad.

Inga kommentarer: