fredag, september 19

You had me at hey..

Vaknade och trodde det var torsdag. Blev glad när jag insåg att det var fredag. A ringde med kärleksbekymmer så jag fick leka psykolog i två timmar eller nåt. Pysslade om mamma som är sjuk. Satte mig i bilen för att åka till Torp och handla. Mitt i Ac/Dc ringer Mister M. Min hjärna slutar fungera. Pratar av mig hos Elin. Går runt på små moln i butikerna. Går till Coop för att handla. Träffar Emma å pratar skit ett bra tag med henne. Mister M ringer igen. Hjärtat bankar bankar bankar. Glömmer hälften av grejerna jag ska köpa och ändå går jag där i nästan en timma. Kör hem. Läser posten. Pysslar om mamma. Farfar kommer förbi å pratar strunt en stund. Lagar Potatis och purjolöksoppa. Gör hummus. Mormor ringer och ber mig hendla för henne imorgon för att hon är sjuk. Mister M ringer igen. Hjärtat bankar bankar bankar. Min hjärna slutar fungera. Blir så glad och så arg på honom.

1 kommentar:

Anna sa...

Tycker inte du vi ska kicka sara pga hennes pimpande på tshirtar?????