tisdag, februari 2

Alla älskar Jeja

Eller inte! Vad är det som gör att jag alltid är omtyckt och uppskattad av vänner och arbetskompisar men inte av mina chefer? Jag hade förstått det om det handlade om att jag utgav något slags hot mot dom. Men det är jag för i helvetes ju aldeles för dum, ung och outbildad för. Nog är jag inte helt värdelös, jag vet ju att jag är duktig på det jag gör och har gjort. Kanske är jag för rakt på sak, men jag tror inte det. Jag baa spånar nu och tror egentligen jag är på helt fel spår. Av någon anledning verkar mina chefer aldrig gilla mig bara. Är det bara en slump av dålig personkemi. Näe. Det är något annat och jag kan inte för mitt liv förstå. Jag är för dum. Anyone som kan help me out here? Jag vill verkligen göra något åt det här men jag hittar inte änden på nystanet.
Jag vill bli bättre.
Vänner, hjälp mig med det.

1 kommentar:

Tant J sa...

En vuxen sak att göra är att fråga rakt ut, men på ett ödmjukt vis... :)