söndag, december 27

Jag borde svarat på ditt sms, jag vet..

Om du vill. Så är jag där. Och om du vill. Så får du varje vattendroppe i havet. (Jag är västkusttjej, jag vet att det är många) Om du vill är jag där. Varje dag. Om du vill ger jag dig varje vindpust. Om du vill är jag din vind. Wind of changes. Och jag kan mima till Carola och du kan vara min storm. Och sen kan vi byta låt och älska till Guns and roses senaste skiva. 14 spår. 71 minuter och 25 sekunder. Sätt för fan inte på nån halmastadsgubbes platta som tror sig kunna något om att älska till Rock n' Roll. Förolämpa för fan inte Buddy Holly! Om du vill så skiter vi i rätt och fel. Jag gör hellre fel så jag kan lära mig något. Om du vill stannar vi jordens rotation och snurrar själva. Om du vill stannar vi bara hemma å mekar med bilen. Jag kan nog lära dig en del. Men du får skotta snön. Be a man. Jag kan hjälpa dig med en sked. Sen kan vi ligga sked. Du kan lukta underbart och om du vill. Jag säger om du vill. Om du vill kan vi bara skita i att jag vill vara med dig. Om du vill kan du skita i den känslan jag ger dig. Om du vill kan du skita i den. Jag kan inte bara skita i den känslan. Men jag försöker så gott jag kan.

Inga kommentarer: