onsdag, november 18

Everything for nothing

Klockan slår en timma över midnatt och jag lägger ner skrapan. Det tog mig tusen tankar och en vägg avskrapad färg för att komma fram till denna tanke.
Hur jävla dum får man va?
To think he would give a damn. Och hur kunde jag släppa hoppet om en kille som är så charmigt blyg? All for nothing. (everything fo all.) Och det plippar till och frågas mitt i natten om en film skulle smaka. Och det skulle det. Han skulle smaka. Men jag är så jävla dum. Och hur kan man tacka nej till att vakna på charmiga blyga killens arm och sträva skäggstubb? Det var ju iallfall så jag utläste "komma över och se på film?" Dags att ta tag i det här. Dags att come clean on Mister Mystic. Imorgon är jag ledig så då är det jag som ringer charmigt blyga killen och imorgon är det jag som får lite närhet. I could really need some.
Tänk att man ska behöva skrapa så mycket färg för att få fram en enda klar tanke. Tänk vad man kan komma fram till med en hel lägenhet.
The renovation has begun!

Inga kommentarer: