tisdag, juli 6

Rörigt

Oh shit i helvete va mycke de e me de nya jobbet. Det var längesen man hade hjärnan så full av info. Men i love it. Får mig att fundera ännu mer på att plugga vidare. Svårt bara när man vill plugga men inte vet vad, och dessutom vill bo i en bygd utan högskola och universitet. Roligt är det iallafall att ha nytt jobb. Men så mycket mer hinner jag inte med för tillfället. Och det får mig att känna mig ensam. Trött, ensam, tråkig och liten. Snart en vecka sedan jag rökte senast. Kanske är det pillrena jag går på. Kanske är det saknaden av kärlek. Förhoppningsvis blir det bättre efter torsdagens sjukhusbesök. Förhoppningsvis blir det sista besöket. Oooh, jag kan inte tänka klart känner jag. Bäst att sluta innan allt blir makaronilåda. Avslutar helt enkelt som vanligt med att skriva en liten rad om Mister M. Han som ringde och väckte mig imorse. -Oj, sov du? -Näedå, inte alls. -Fast så säger man ju alltid när man blir väckt.
Jaha, han gick inte på den alltså. Jag har vetat det sen jag lärde känna honom, men jag vill inte inse det. Han är för smart för mig.

Inga kommentarer: