torsdag, juni 18

And I hate how he messes up my brain so I can't think straight, damn he's just like a Gin&Tonic

Så ringer det i telefonen en helt vanlig tisdag klockan tre och det är du och din otroligt fasta rumpa med tillhörande snygga mage och starka händer. Och du frågor om fika som i jag vill lära känna dig mer fika. Och jag vet inte varför men jag säger annan gång.
Så ringer telefonen och det är helt vanlig onsdag klockan tre och det är Geisha som säger något om Herr Amerika och när vi lagt på fortsätter jag lapa sol i parken med L och sen är du där och du säger hej och något om att här sitter ni och lapar sol och sedan går du vidare i din blåa skjorta och beige chinos. Och precis då vet jag varför jag sa anna gång.
Inte för din blåa skjorta och inte för dina beige chinos och inte för att du inte är my kind of guy. Bara för att du inte är han.

Inga kommentarer: