onsdag, juli 2

Sara of Sundsvall

Jag är i norrland. Eller jag menar Sundsvall. Här hälsar jag på Sara å enligt Sara är det viktigt att säga var i norrland man är. För tydligen säger ALLA sörlänningar alltid bara norrland å inte var i norrland. å norrland är tydligen ganska stort.
Sundsvall är iallafall en fin stad, mycke blommor, gamla hus, "hav" å gröna skogar. Å det är så kul att träffa Sara igen. Nu märker jag hur mycke jag har saknat henne. I måndags gick vi långpromenad i kvällssolen å igår var vi å shoppa i Birsta å sen vart vi ner till staden å lyssna på musik å käka ute. Ikväll ska vi ner till staden igen, det är ju gatufesten :) Vet inte om det har med att göra att jag inte är hemma eller att jag är i norrland men jag har haft en såndär go magkänsla ända sedan jag kom hit. Som ett asbra uppåtjack typ!
Jag trivs i norrland. Å vad jag trivs i norrland!

Inga kommentarer: