fredag, augusti 29

Vem älskar YngveFrej?

Trots tandvärk å mental klamydia känns allt aningens bättre idag. Dom senaste dagarna har jag varit lägre än glocalnet (smygreklam javisst) men idag skiner solen å jag orkar ta tag i livet igen. Idag orkar jag spela musik på hög nivå å dessutom sjunga med falskt. Kan låta som något dåligt men jag lovar det är en prestation att skryta om när man har svullna körtlar i hela kroppen. Inklusive halsen. Kanske är det all Ipren. Men isåfall gillar jag Ipren. (smygreklam var det ja..)
Skulle egentligen följt med mamma och mormor till Göteborg idag, men riktigt så bra mår jag inte än. Åh, vad länge sedan det var jag riktigt shoppade loss. Detta måste göras något åt! Nä, idag blir det brödbak för morgondagen istället. Då blir det den årliga Krabbfesten på våran veranda, så har ni inget bättre för er imorgon vet ni vart ni är välkomna. ;) Kanske bjuder även kvällen på lite vindsurfing.. vi får väl se vad jag orkar å om vinden orkar blåsa lite också. Nu är det ju stilla som vandrande pinnar på zoo.

For your info. Korset till YngveFrej är på plats. Jag förväntar mig en rejäl utskällnning. Å hoppas lite å..Det ska ju kännas att man lever.

Inga kommentarer: