torsdag, augusti 14

Än ligger snö på skutan

Än är Jeja kvar i byn. Kvar i Åre å nej, ja vet inte när ja lämnar detta härliga Jämtland. Denna veckan jobbar jag på "Aggooo". Får se om de blir så nästa vecka också eller om ja möjligtvis åker hem för att dra igång vääärldens kräftaskiva! Hörde ja skiva!? Har varit ifrån alkohol i fem dagar. Å det har varit helt lugnt(!) Det trodde jag ju faktiskt inte att det skulle vara. Men nu börjar det suga i öltarmen. ;) Fick en flaska Absinthe idag. Kan bli en bra kväll.
Å jag försöker å försöker. Men nej. Mister M is so not out of the picture.

3 kommentarer:

Anonym sa...

om inte du berättar vem mister m är snart så blir jag tokig på dig fattar du det...

Ehpsson sa...

Jag har också en mr M nu för tiden.

Anonym sa...

men halllå. ta din rumpa bort från norrland!