tisdag, juli 3

Dumburk!

På tv sa dom precis något smart. Dom sa; Du måste kunna stå på dina egna ben och inte behöva luta dig på någon annan. Mjo,mjo tänker jag att jag borde tänka. Men jag tänker att vad är det för fel om man inte alltid kan stå på sina egna ben, vad händer om man ibland måste luta sig mot någon eller något annat. Eller om man ofta måste göra det. Eller om man alltid måste göra det. Eller om man inte vet något annat än en lutande värld. Jag hatar tv när dom är sådär kloka. Var stark i alla lägen säger dom åt en. Är du inte stark så skrattar vi åt dig! Nä, jag vet att folket i tvhuset inte sitter å skrattar åt mig. Men det känns så. Å dom skrattar inte högt å rakt i ansiktet så jag kan säga ifrån. Dom skrattar bakom min rygg. Jag hatar tv när dom är sådär kloka. Bläääääää!

Inga kommentarer: