söndag, juni 24

Midsommar

Du vet känslan när man sovit alldeles för lite och alldeles för obekvämt, när man somnat med saltvattendroppar på kroppen å med ett leende på läpparna och man sett personen bredvid också somnat med ett leende på läpparna. Känslan man har när man somnar efter en vals med till winnerbäck och sen när nästa låt blir sådär lagom poprockig å man är så lycklig att man bara rockar loss mycket hårdare än vad musiken gör. Du vet känslan när man vaknar av det starka solljuset som sticker en i ögonen, av sparken man får i ryggen av okänd person för att man ligger alldeles för många i en alldeles för liten säng. Känslan man har när man vaknar efter en totallyckad kväll, känner den sura ölstanken i näsan och ens allra bästa vän säger godmorgon snygging med världens bästa ironiröst. Du vet känslan när man vaknar och fortfarande är full. Det var min midsommar och jag hade en så sjukt bra kväll att t o m bakfyllan var härlig! Jag å Elin satt hela midsommardagen å bara log å skrattade åt alla gårdagsminnen å alla minnesluckor. Jag har the time of my life!

2 kommentarer:

Ehpsson sa...

när uppdaterar due?

Jeja sa...

jag uppdaterar när jag inte är på festival/fest/bakis. Därav de få inläggen.