onsdag, maj 30

I'm All Adhesive


Välkommen till min blogg; this is jeja calling. Att blogga är nytt för mig så ja tänkte börja enkelt med att läga upp en gammal dikt, den beskriver mig ganska bra.. Here it goes..


Direkt jag hittar en tejprulle kan inte mina fingrar hejda sig
tejp tar slut ganska snabbt hos mig
telefonen ringer ibland
jag brukar låtsas att jag är telefonsvarare
stackars min telefonsvarare, den får aldrig en syl i vädret
jag skrattar till "lilla ego"
ibland snurrar jag under min lampa å blåser såpbubblor
ibland svarar jag i telefonen
på riktigt
men för det mesta tejpar jag

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag har bilder från den gamla goda tiden när du, på en synnerligen tråkig svenskalektion, tejpar in mig i min bänk. Yes.
You're a true tejper indeed.

Anonym sa...

mycket intressant, tack

Jeja sa...

Tack själv ! :)